Bii Munmun Is Meeee ♥

Bii Munmun Is Meeee ♥

2011年4月23日星期六

好就没有更新了。。今天就一次过发泄完!

erm..从哪里开始好呢??

我班的同学?
我不是不喜欢你们,也不是讨厌你们。是你们的一举一动,你们所做的每样事,都没经过头脑。
我告诉自己,思想要成熟。不要理,不要生气。可是有时真的很难做到。。
上课总爱把前面的位子给罢完,考试也爱把后面的位子罢完。。
几岁了。。还要这样吗?
从第一个SEM到现在已经第六个SEM了。。还是一样四性不改。
这里是学院。不是小学阿。。那么幼子不如不要来上课。。
要做弊,就不要炫耀自己的成绩有多好,多高。。
因为你的成绩不是靠自己努力而得到的!
PRESNTATION的时候那么爱问问题。
不见你们问别人。。
不要以为自己真的很聪明。。
有天你会跌到很惨。
扶你起来的人往往就是你看不起的人。。
SENIOR和JUNIOR都看不顺你们。。
你们知道自己有多坏吧。。
很讨厌你么啊。。
可是为什么我每次都要帮你们。。
很笨阿我。。。。。。。。。。。。。。
算了。。


我的家人。。

20 APRIL,哥哥离开我们一年了。。
时间过得很快。
去年的今天,看你躺在病床上,痛苦的样子,连跟我们说的最后一些话你都没有说。
你走得好突然,本来好好的你。。在一天内,就这样走了。
你走了,想想回去,家里其实我最好命的。。
因为我和你相处的时间是最多的。
可是当我去到你曾经带我去的地方我就会想起你。。
后悔,其实真的很多。。
幸会,在你离开的前几天,我有去医院陪你过夜。。照顾你。。
那时我又final了。。在医院我读书,你捣蛋我。。其实想起真的很开心。。
现在没有了。。
其实你不是我们的包袱。。
帮你洗澡,煮饭给你吃,现在没有这个机会了。。
多失望,你还在。。
因为你真的是一很聪明的哥哥。。
有你在,你所做的每件事。。
我从来没有质疑过。。
我很相信你。。
有你在的地方,,一定很安全。。
有你在的地方,,遇到什么事,你都会帮我们。。

表面上,我笑,我开心。。。
可是有时我并不是。。
我是个很情绪化的人。。

啊啊啊啊啊啊啊。。


不说了。。
要读书了。。
哥哥。。我爱你。

没有评论:

发表评论

17 November 2009 >Tuesday

Haha..come back to update my blog^^Today afternoon i go do my nail with my friend oO^^So cheap only..I do hand and foot just RM20.00...Love it so much^^

❤muackz❤

I will show the picture when I free Oo..^^

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009  >Sunday
munmun^^leng leng mou?

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
❤munmun and Laogong^^❤

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
munmun and dear❤

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
munmun and atat~~

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
munmun n lilian

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
munmun and daniel~~

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
Munmun and Ttt~~

28 July 2009 > Tuesday

28 July 2009 > Tuesday
28 July 2009 Today is my dear birthday..We go subang neway help dear celebrate^^ Dear:I wish all dream come true^^ Love you very much

25 July 2009 >Saturday

Today is my birthday..but i feel very unlucky..Today my birthday sure is my happy day..right..Hz..All i think is the best one,but must gt someone make it bad!!!
Today around 12 pm like tat..my ex bf come my house n slap me..very pain>
After that, i go sunway pyramid find my classmate..They celebrate with me...Around 5 o clock i back home d..When i reach home i cry..I dunno wat happen with me...Then i talk with me i cannot cry, i must keep my mood..Because ltr i wan go celebrate my birthday with my Dear and friend..I stop CRY..I go to prepared all my thing..
At night i celebrate my birthday at maison..You noe i saw who..Is my ex bf!!!
Anywhere i happy celebrate my birthday at maison with my dear n friend^^

Dear :Thank you..I love you^^muackZz
All my friend:Thank you...keep our relationship until forever^^

25 July 2009 >Saturday

25 July 2009 >Saturday
munmun,dear n friend^^

25 July 2009 > Saturday

25 July 2009  > Saturday
Munmun n dear❤❤

24 July 2009 >Friday

After 12 o clock, then is my 18 yrs old birthday lo^^Tonight chee seng come find me go out..I very suprise is he fetch me go Look Up Point..Before this i gt call him bring me go,but he say he dunno how to go..Tonight he call his friend ask how to go n bring me go^^happy..~~ Tonight is me promise be his gf^^That is very sweet memory for me..^^muackZz

Munmun Love Chee Seng Forever^^


Me~munmun

❤mY lovely DEAR❤