Bii Munmun Is Meeee ♥

Bii Munmun Is Meeee ♥

2010年8月27日星期五

约会 ♥ 爱你哦♥

27-08-2010
星期五


今天我很早就去找宝贝老公了。。
因为今天是Selnagor public holiday。。
没有上课。。
宝贝老公说如果我早点来就打包猪肠粉给我吃。。
那我就跟宝贝老公说我会早来咯。。
我8点左右就到宝贝老公的家咯。。
就陪了宝贝老公睡觉咯。
睡迟了。。
没有猪肠粉了。。
我们就去和daniel哥哥去吃午餐咯。。
吃了过后陪老公拿车去弄。。
过后再宝贝老公去拿摩托。。
我好想和宝贝老公坐摩托去兜风哦。。
可是臭老公都不要。。
没关系。。
有天我一定会叫到的。。哈哈
过后就等宝贝老公冲凉咯。。
然后我们就出发去ONE U看戏咯。。
因为太多人啊。。
就早点去买咯。
不然买不到我要看的戏的票就惨了 =(
哈哈。。
ONE U很多人啊。
找位置也很久啊。。
过后我叫老公丢我下车先咯。。
我去买戏票先咯。。
我们今天看STEP UP 3D。。

STEP UP 3D很好看。。很棒的舞蹈。。♥



而且宝贝老公第一次看3D适合我看的哦♥哈哈
很开心哦。。♥

3D眼镜♥

×1



×2




买了戏票不久老公找到位置了。。
就过来找我咯。。
因为是6.40才播。。
所以我和老公就去走走先咯。。
今天和宝贝老公走的时间特别快哦。。
哈哈。
我走到一间精品店,看到一只狗娃娃很可爱。。
我就很想买。。
我带老公进去。。
然后去抱狗娃娃。。
看好抱没有。。
我有叫宝贝老公抱。
老公也说很好抱。。
我就说我要买咯。。
老公说买给我。。
可是我就一直拒绝咯。。
过后我就说我们去走走先。。
再看有没有咯。。
怎知道我们走到糖果店。
那间店的糖果很可爱哦。。
过后我就买了2罐。。
一罐自己吃。。
一罐给老公。。

很可爱的糖果哦♥

×1



×2




买好了糖果。。我们找不到别的狗娃娃。。
我就和老公说我要买那个。。
老公说去按钱先。。他买给我。。
我说不用。。
老公就拉着我走了。。
说他很少买东西给我。。
这次就卖给我咯。。♥
谢谢老公哦。。
按了钱。。
我们就走回去买狗娃娃咯。。

狗娃娃变成我们的BABY♥♥很爱我们的BABY♥

*1



*2




因为妈咪有在家。。
所以今晚都不能和宝贝老公去到太夜。。
可是今天我还是很开心哦♥
今天也没有和宝贝老公拍到找。。
可惜。。
没关系。
下次拍多多♥♥
今天就这样过了咯。。
老公老婆爱你哦。。
么么♥

28-08-2010
星期六

希望今天是美好的一天哦。。。
等下AMANDA会来找我。。
晚上去PASAR MALAM♥

哥哥。。我爱你。。么么。。很想你。希望你过得很好。。

没有评论:

发表评论

17 November 2009 >Tuesday

Haha..come back to update my blog^^Today afternoon i go do my nail with my friend oO^^So cheap only..I do hand and foot just RM20.00...Love it so much^^

❤muackz❤

I will show the picture when I free Oo..^^

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009  >Sunday
munmun^^leng leng mou?

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
❤munmun and Laogong^^❤

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
munmun and dear❤

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
munmun and atat~~

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
munmun n lilian

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
munmun and daniel~~

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
Munmun and Ttt~~

28 July 2009 > Tuesday

28 July 2009 > Tuesday
28 July 2009 Today is my dear birthday..We go subang neway help dear celebrate^^ Dear:I wish all dream come true^^ Love you very much

25 July 2009 >Saturday

Today is my birthday..but i feel very unlucky..Today my birthday sure is my happy day..right..Hz..All i think is the best one,but must gt someone make it bad!!!
Today around 12 pm like tat..my ex bf come my house n slap me..very pain>
After that, i go sunway pyramid find my classmate..They celebrate with me...Around 5 o clock i back home d..When i reach home i cry..I dunno wat happen with me...Then i talk with me i cannot cry, i must keep my mood..Because ltr i wan go celebrate my birthday with my Dear and friend..I stop CRY..I go to prepared all my thing..
At night i celebrate my birthday at maison..You noe i saw who..Is my ex bf!!!
Anywhere i happy celebrate my birthday at maison with my dear n friend^^

Dear :Thank you..I love you^^muackZz
All my friend:Thank you...keep our relationship until forever^^

25 July 2009 >Saturday

25 July 2009 >Saturday
munmun,dear n friend^^

25 July 2009 > Saturday

25 July 2009  > Saturday
Munmun n dear❤❤

24 July 2009 >Friday

After 12 o clock, then is my 18 yrs old birthday lo^^Tonight chee seng come find me go out..I very suprise is he fetch me go Look Up Point..Before this i gt call him bring me go,but he say he dunno how to go..Tonight he call his friend ask how to go n bring me go^^happy..~~ Tonight is me promise be his gf^^That is very sweet memory for me..^^muackZz

Munmun Love Chee Seng Forever^^


Me~munmun

❤mY lovely DEAR❤