Bii Munmun Is Meeee ♥

Bii Munmun Is Meeee ♥

2010年5月13日星期四

心情 XD ♥

今天早上接到电话。有一个DANCER AGENT要挖我哦。。叫我去到CHERAS跳。。好远哦。。虽然她说能够加我的薪水到RM170,可是油钱那些我要自己付还不是一样。。所以我应该会拒绝咯。。今天去ENROL。。满脑海都是你。。哥哥。。每次都是你陪着我。。现在没有了。。以后也没有了。。在车上哭了。。可是我的心真的痛到连要怎么哭我都忘记了。。你知道吗?我真的好很不习惯没有你在。。虽然每次在朋友面前的我都是嬉皮笑脸。。可是我内心有是真的并不是那样的。。哥哥。。你真的不能回来了吗??我好想你会来。。上次在医院我说了。。只要你醒来,短我10年命我也没有关系。。可是为什么你听不到呢?为什么啦?你辛苦。。那为什么你不要早点告诉我们呢?为什你什么都不说就走了呢?你留下什么给我们你知道吗?你留下了一个我们永远不可能知道的问号@@。。

今天ENROL好了,就去KARY家吃CURRY。。她哥哥煮的。。是煮你【哥哥】最爱吃的日本CURRY。。没有你在。。我好久没有吃SUSHI了。。我真的好想你啦。。你知道吗?



下个星期我要过我的新生活了=)这段时间我应该会很忙吧?因为这个SEM我拿3科。。然后我也去练舞蹈。。【JAZZ】。。我要去练VIOLIN。。然后我又做工。。所以都会很忙咯=)因为我真的要好好为自己的将来打算。。我也不想自己的生活过得那么无趣。。更何况光我要去珍惜我现在有的时间去做我喜欢做的事。。我不要自己后悔。。而且我那么忙就不会再去乱想啦。。加油加油XD。。

老公你是不是真的不找我了?为什我告诉你的是给时间对方。。为什么DANIEL告诉我,他问你的时候,你说我们分了?这真的是你想的吗?还是DANIEL骗我?我应该怎么做?你这几天都没有找我了。。过了这个星期你再不找我。。我就会找你问清楚了。。到时我希望我听到的不要是我不知道。。到时我真的会很生气。。真的@@。。希望你不要再这样了。。如果你真的爱我。。就请你挽回我。。我不知道自己是怎么了?

好啦。。真的不想烦烦烦了。。要去睡觉咯。。睡个好觉=)

哥哥。。哥哥。哥哥。。我爱你。=)你听到吗?你好吗?我想你。。。我们一起睡觉咯。。晚安。。=)爱你想你。。么么♥

没有评论:

发表评论

17 November 2009 >Tuesday

Haha..come back to update my blog^^Today afternoon i go do my nail with my friend oO^^So cheap only..I do hand and foot just RM20.00...Love it so much^^

❤muackz❤

I will show the picture when I free Oo..^^

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009  >Sunday
munmun^^leng leng mou?

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
❤munmun and Laogong^^❤

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
munmun and dear❤

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
munmun and atat~~

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
munmun n lilian

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
munmun and daniel~~

11 October 2009 >Sunday

11 October 2009 >Sunday
Munmun and Ttt~~

28 July 2009 > Tuesday

28 July 2009 > Tuesday
28 July 2009 Today is my dear birthday..We go subang neway help dear celebrate^^ Dear:I wish all dream come true^^ Love you very much

25 July 2009 >Saturday

Today is my birthday..but i feel very unlucky..Today my birthday sure is my happy day..right..Hz..All i think is the best one,but must gt someone make it bad!!!
Today around 12 pm like tat..my ex bf come my house n slap me..very pain>
After that, i go sunway pyramid find my classmate..They celebrate with me...Around 5 o clock i back home d..When i reach home i cry..I dunno wat happen with me...Then i talk with me i cannot cry, i must keep my mood..Because ltr i wan go celebrate my birthday with my Dear and friend..I stop CRY..I go to prepared all my thing..
At night i celebrate my birthday at maison..You noe i saw who..Is my ex bf!!!
Anywhere i happy celebrate my birthday at maison with my dear n friend^^

Dear :Thank you..I love you^^muackZz
All my friend:Thank you...keep our relationship until forever^^

25 July 2009 >Saturday

25 July 2009 >Saturday
munmun,dear n friend^^

25 July 2009 > Saturday

25 July 2009  > Saturday
Munmun n dear❤❤

24 July 2009 >Friday

After 12 o clock, then is my 18 yrs old birthday lo^^Tonight chee seng come find me go out..I very suprise is he fetch me go Look Up Point..Before this i gt call him bring me go,but he say he dunno how to go..Tonight he call his friend ask how to go n bring me go^^happy..~~ Tonight is me promise be his gf^^That is very sweet memory for me..^^muackZz

Munmun Love Chee Seng Forever^^


Me~munmun

❤mY lovely DEAR❤